Bol.com ontvangt twee Belgische e-commerce prijzen

Bol.com nam de afgelopen weken twee e-commerce prijzen in ontvangst in België. Bol.com won de Webshop Award van de ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’-verkiezing. Verkopen via bol.com viel in de prijzen tijdens de Twinkle Awards in de categorie ‘Market Places’.

Voor de ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’-verkiezing beoordeelden ruim 187.000 Belgische consumenten meer dan dan 70 retailers in 25 verschillende categorieën. Bol.com sleepte de Qrf Webshop Award in de wacht. De Twinkle Awards kwamen tot stand door de Twinkle-redactie, een adviesraad en een online stemming. Daaruit kwam Verkopen via bol.com naar voren als de beste in de categorie ‘Market Places’.

“We zijn blij om ook in België steevast erkenning te krijgen. Het feit dat het om publieksprijzen gaat, maakt het extra mooi. We bedanken onze 1.6 miljoen Belgische klanten, de 2000 Belgische bedrijven die verkopen via bol.com en uiteraard iedereen die op ons stemde”, besluit Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.

2018-02-23T17:02:01+00:00Dinsdag, 12 December 2017|